Skip to main content

Управление на маркетинга. Структура на управлението на пазарното предлагане

0.00лв.
Изкупено
Изкупено
Подробности за продукта
Автор: Филип Котлър
Година: 2002
Страници: 643
Издателство: "Класика и Стил" ООД
Корица: Твърда
Състояние: Отлично
Произход: Български
Език: Български
Втори език: Без

Налична в Търговски център FLEAMARKET.BG с. Гара Елин Пелин, ул. Райна Княгиня 1. Допълнителни отстъпки.

Налични на склад  над 100 000 /сто хиляди/ книги и 50 000 други продукти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добави в любими
Сподели този продукт
Управление на маркетинга. Структура на управлението на пазарното предлагане
Hit enter to search or ESC to close